Re: 弾幕風バグ・要望スレ (ph)4スレ目 ( No.82 ) |
- 日時: 2013/09/05 17:06
- 名前: Helepolis
- みなさんはじめまして、ヘレポリスです。
質問があります。しかし、私は日本語あまりわるいからすいませんでした。
えと、私のmqoの関連図ちょっとおかしいです。これを見てください。 tp://i44.tinypic.com/33bio1z.png
これはふつうの三乗です。しかし、どうしてそのtextureはこんなになったですか?ちょっとわかりませんでした。
function lamp(x,y,z) { ObjMesh_Load(obj, GetCurrentScriptDirectory ~ "ballampion.mqo"); ObjRender_SetPosition(obj,x,y,z); ObjRender_SetAngleXYZ(obj,0,0,0); Obj_SetRenderPriorityI(obj,20); ObjMesh_SetColor(obj,255,255,255); ObjRender_SetScaleXYZ(obj,1,1,1); ObjRender_SetBlendType(obj,BLEND_ALPHA); }
前もってお礼を申しあげておきます
----- 英語
Hello everyone nice to meet you, Helepolis here.
My apologies for my bad Japanese, I cannot speak it well yet. I will try.
I have a question regarding mqo files. Please take a look at the screenshot.
This is an ordinary cube I made in metaseq. However, why do the textures become like this? I cannot seem to figure it out.
I provided my code as well.
Thank you for any help in advance.
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